Jump to content


Photo

EL AL apresenta os interiores dos B787


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 TheJoker

TheJoker
  • Usuários
  • 8,636 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:Rio de Janeiro
  • Data de Nascimento:06/01/1986

Posted 11 de June de 2017 - 13:54

o0WcdA.png

 

oA0obe.png

 

sdyIVL.png

 

gAtQ19.png

 

kQ7ptH.png

 

tzc7Fp.png

 

 

https://www.facebook...f=page_internal

 

32J 28W 222Y = 282

 

https://www.elal.com...lanes/787-9.pdf

 

 


  • BlackAce likes this

#2 TheJoker

TheJoker
  • Usuários
  • 8,636 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:Rio de Janeiro
  • Data de Nascimento:06/01/1986

Posted 11 de June de 2017 - 14:52

35126195755_268ed196b9_b.jpg



#3 Delmo

Delmo
  • Usuários
  • 1,078 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:CDG / DXB
  • Data de Nascimento:27/07/1983

Posted 12 de June de 2017 - 14:18

Já era tempo. Frota WB antiga demais.



#4 SQ-GRU

SQ-GRU
  • Usuários
  • 2,599 posts
  • Cidade/UF/País:São Paulo
  • Data de Nascimento:27/07/1988

Posted 12 de June de 2017 - 22:52

Esse novo assento derivado do Polaris da UA está pegando mesmo....

 

 

Não estou convencido..... preciso testar para acreditar que ele é bom mesmo.



#5 TheJoker

TheJoker
  • Usuários
  • 8,636 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:Rio de Janeiro
  • Data de Nascimento:06/01/1986

Posted 13 de June de 2017 - 01:57

The new CL6710 from Recaro Aircraft Seating is a 180-degree full flat-bed seat. It combines high comfort with the possibility of a high density cabin. It has excellent living space, direct aisle access, and a variety of stowage opportunities. Furthermore, it features low weight without compromising passenger comfort. “The Recaro CL6710 is unique in that it sets new standards by combining all these factors in one seat”, explains Mark Hiller.

The efficiency of the CL6710 can be measured in figures. The ratio 1 to 1.8 is Recaro’s formula for success. The key number reflects the ratio of pitch to bed length in the new business class seat CL6710. With a seat pitch of 46 inches, Recaro can provide a bed length of up to 82 inches – and thus makes optimal use of the available space. In this way Recaro creates a win-win-situation for passengers who enjoy maximum living space, as well as for airlines who can use their cabins efficiently.

Efficiency can also be measured in kilograms. The CL6710 reaches a weight of just 80 kilograms depending on aircraft type, layout and individual configuration. The seat design bases on innovative lightweight materials. The reduced complexity of the overall seat design also saves weight.

 

http://en.recaro-as....aro-cl6710.html

 

Como a tendência é de queda nos yields e no faturamento, o caixão substitui o jazigo. O pior vai ser quando resolverem que a gaveta é a melhor opção.

https://www.ausbt.co...s-class-seating



#6 TheJoker

TheJoker
  • Usuários
  • 8,636 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:Rio de Janeiro
  • Data de Nascimento:06/01/1986

Posted 13 de June de 2017 - 13:34

Zodiac Optima (UA/AF)

 

 

 

Recaro CL6710 (LY/TP)

 



#7 TheJoker

TheJoker
  • Usuários
  • 8,636 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:Rio de Janeiro
  • Data de Nascimento:06/01/1986

Posted 13 de June de 2017 - 13:48

Acumen customizando o "caixão" da United, digo Polaris. LOL

 

Designing-Acumens-Optima-s.jpg

 

image.0.0.jpg



#8 SQ-GRU

SQ-GRU
  • Usuários
  • 2,599 posts
  • Cidade/UF/País:São Paulo
  • Data de Nascimento:27/07/1988

Posted 13 de June de 2017 - 14:49

O Zodiac Optima me parece ser mais bem acabado..... veremos.



#9 TheJoker

TheJoker
  • Usuários
  • 8,636 posts
  • Gender:Male
  • Cidade/UF/País:Rio de Janeiro
  • Data de Nascimento:06/01/1986

Posted 13 de June de 2017 - 15:04

E o ursinho é tão fofinho! LOL

 

IMG_5518.jpg