Jump to content

Dreamliner

Usuários
  • Content Count

    697
  • Joined

  • Last visited

About Dreamliner

  • Birthday 10/06/1976

Previous Fields

  • Cidade/UF/País
    Sao Paulo
  • Data de Nascimento
    20/01/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasil

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. https://historyofpia.com/forums/viewtopic.php?p=199407&sid=d1105d3eb30af072fabdcd76eedc1553#p199407 A decisão de arremeter após belly landing é absolutamente incompreensível.
  2. Em resumo, o controle estava vetorando normalmente a trip para pouso em Houston, efetuando alguns desvios para evitar áreas de instabilidade, tudo coordenado. Eis que há uma mudança de cenário. Ainda em investigação: About 12:38, the controller informed the pilots that they would be past the area of weather in about 18 miles, that they could expect a turn to the north for a base leg to the approach to runway 26L, and that weather was clear west of the precipitation area. The pilots responded, “sounds good” and “ok.” At this time, radar and ADS-B returns indicated the airplane levelled
  3. Voltando ao assunto do tópico.... saiu o primeiro video. "Video shows cargo plane moments before crash at Trinity Bay". https://www.click2houston.com/news/video-shows-cargo-plane-moments-before-crash-at-trinity-bay
  4. Radares apontam que a aeronave descia em uma razão que chegou a -7.000 fpm. https://www.youtube.com/watch?v=0cn58iVuzBY
×
×
  • Create New...

Important Information

Saiba os termos, regras e políticas de privacidade