Jump to content

Gteixeira08

Usuários
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

About Gteixeira08

  • Birthday January 1

Previous Fields

  • Cidade/UF/País
    Worldwide
  • Data de Nascimento
    00/00/0000

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    KLAX
  1. *CHINA'S COMAC VOICED INFORMAL INTEREST IN EMBRAER: REUTERS
  2. A Copa é estatal? Minha opinião sobre o assunto: O Canadá um pais muito mais rico e com melhor educação que o Brasil não conseguiu manter o programa comercial da Bombardie, de onde a Embraer vai tirar dinheiro pra concorrer com Airbus/Bombardier, China, Rússia e possivelmente Japão?
  3. Pilots on a Republic Airways Services Inc. flight leaving Atlanta in November lost the ability to raise and lower their Embraer SA EMB-175’s nose, investigators said on Wednesday, a failure reminiscent of what helped lead to the two deadly 737 Max crashes. The National Transportation Safety Board issued 10 recommendations to Brazil, where the jet was made, and U.S. aviation regulators. One of the issues was that the emergency procedures followed by the pilots, who were operating the flight for American Airlines Group Inc., didn’t seem to immediately stop the problem, the NTSB said. T
  4. Boeing’s 737 Max Software Outsourced to $9-an-Hour Engineers Planemaker and suppliers used lower-paid temporary workers Engineers feared the practice meant code wasn’t done right It remains the mystery at the heart of Boeing Co.’s 737 Max crisis: how a company renowned for meticulous design made seemingly basic software mistakes leading to a pair of deadly crashes. Longtime Boeing engineers say the effort was complicated by a push to outsource work to lower-paid contractors. The Max software -- plagued by issues that could keep the planes grounded months longer after U.S. regulators th
  5. Boeing Ordered to Replace 737 Wing Parts Prone to Cracking Manufacturer discovered issue and reported it to U.S. FAA As many as 312 planes worldwide must get emergency checks Airlines worldwide must inspect 312 of Boeing Co.’s 737 family of aircraft, including some of the grounded 737 Max, because they have wing components that are prone to cracking and must be repaired within 10 days, U.S. aviation regulators said Sunday. Boeing informed the Federal Aviation Administration that so-called leading edge slat tracks may not have been properly manufactured and pose a safety risk, the agenc
  6. 4 pessoas total, ou seja, 1 ou 2 pilotos + 2 ou 3 passageiros.
  7. Mais o principal motivo da compra do CSeries pela Airbus foi por que Boeing consegui fazer o governo americano taxar em 300% os aviões que a Delta tinha comprado, após o CSeries vencer a disputa com o 737-700. Transferindo a produção para fabrica deles no Alabama eles conseguiriam evitar de pagar essa tarifa absurda. Esse pedido da Delta foi o que salvou o programa, com isso a Airbus também prejudicaria um concorrente direto. Além disso o Cseries tem um produção bem internacional. A assa é feita na Irlanda e mais da metade dos componentes, incluindo o motor, é feito dos Estados Unidos.
  8. Segundo essa reportagem http://edition.cnn.com/2015/07/29/africa/mh370-debris-investigation/index.html a localização do destroço seriam compatíveis com padrão de giro do oceano Índico
  9. Eu não conheço muito o A310, as diferenças de tamanho são consideráveis??
  10. Entenda como satélites concluíram que avião da Malásia caiu no Índico O vice-presidente do operador britânico de satélites Inmarsat, cujos dados permitiram chegar à conclusão sobre a queda do avião da Malaysia Airlines no oceano Índico, explicou nesta segunda-feira à Sky News como foi a operação. O Inmarsat e o Escritório britânico de Investigação sobre Acidentes Aéreos (AAIB, na sigla em inglês) "concluíram que o MH370 voou no corredor sul e que sua última posição se encontrava no meio do Oceano Índico", anunciou a companhia Malaysia Airlines nesta segunda. Para chegar a essas con
×
×
  • Create New...

Important Information

Saiba os termos, regras e políticas de privacidade