Jump to content

Nova aeromoça da Air Asia: Sir Richard Branson


Recommended Posts

Sir Richard Branson might think again before making a bet with a fellow billionaire.

 

The Virgin boss waxed his legs, donned lipstick and an air stewardess's outfit to serve drinks on an Air Asia flight after losing a bet with the fleet's owner, Tony Fernandes. He retained his leonine beard.

 

The pair had bet on which one of the their Formula One racing teams would cross the line first in their debut season of the 2010 Formula One Grand Prix, in Abu Dhabi. The loser, stipulated the wager, would serve drinks on board the winner's airline.

 

Branson said: "It's true we both had Grand Prix teams and I was absolutely certain that I was going to win, and I thought it would look very fetching for Tony to be in a Virgin Atlantic stewardess outfit.

"Something went wrong."

 

Branson posed for photos with Fernandes - who also owns Queens Park Rangers - leaping into his arms and giving him a kiss on the lips.

During the flight, Branson had to pour tea and coffee, serve meals, and make in-flight announcements.

Whilst serving the drinks, he spilled a whole tray of juice over Fernandes.

 

"I wanted to kill him actually," the Malaysian told reporters.

 

"He looked at me, I said, 'don't you dare,' and the next thing I know, he tipped the whole tray on me. He and the girls mopped it up, but I was walking around the flight in my underwear for a while because I didn't bring another pair of trousers."

 

Upon arrival in Kuala Lumpur, Branson told reporters he was relieved to have honoured the bet at last.

 

"We had a fun day, glad to have got his bet over and done with, and I'm looking forward to getting back into my own clothes," he said.

 

branson4-getty.jpg

 

http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/virgin-boss-sir-richard-branson-dresses-as-an-air-stewardess-and-serves-drinks-on-air-asia-flight-to-honour-formula-1-bet-with-tony-fernandes-8612687.html

______________________________

 

Já dizia Aristóteles Onassis, chega uma hora o importante não é o dinheiro, e sim o jogo...

Link to comment
Share on other sites

Eu morri de rir com essa história hahahahah

 

O cara anda com modelos nuas penduradas em suas costas enquanto faz windsurf, e é bilhonário, o cara já "zerou a vida", acho que era a única coisa que faltava fazer mesmo

Link to comment
Share on other sites

Eu li a biografia do Richard Branson e tive a oportunidade de assistir a uma palestra dele lá na Inglaterra. O cara MANDA MUITO. O bom humor dele é contagiante. E vai dizer que esse marketing não dá certo? O cara é uma lenda. Vocês conhecem a história do primeiro vôo da Virgin Atlantic? Vou contar pra vocês:

 

Uma festa danada, um monte de celebridades na primeira classe do 747, inclusive ele e a família. Quando o telão começa a mostrar o cockpit enquanto o comandante faz o "speech". Tudo em tempo real com o pessoal vendo o Heathrow passar pelas janelas. Quando, de repente, o co-piloto puxa um baseado e dá pro comandante. E eles começam a "fazer um fumacê" enquanto o Jumbo alinha na cabeceira da pista. Aquele nervosismo de imaginar dois pilotos vendo elefantes cor-de-rosa manejando a aeronave. O legal é que o vídeo estava perfeitamente sincronizado com o táxi, e, pouco antes da V1, eles se viram e eram o Richard Branson (comandante), Mick Jagger (co-piloto) e Mike Oldfield (engenheiro de vôo).

 

O cara sabe ou não sabe?

Link to comment
Share on other sites

Richard Branson é #####, um gênio do marketing. Todas as suas ações conseguem gerar comentários que ajudam a divulgar gratuitamente e eficientemente a Virgin.

Link to comment
Share on other sites

Este assunto tinha sido postado em http://forum.contatoradar.com.br/index.php/topic/100622-richard-branson-cumpre-prometido-e-vira-aeromoca-por-um-dia/ antes do presente. Não sei porque aquele está trancado e não este.

É só uma constatação...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Saiba os termos, regras e políticas de privacidade