Jump to content

First class on Airbus A380 looks like Starship Enterprise

AFLN

Recommended Posts

Não vi nada postado antes.

Gostei e compartilho com os colegas!!!

"Beam me upgrade! First class on Airbus A380 looks like Starship Enterprise

By Rob Waugh

Last updated at 5:45 PM on 2nd January 2012

The first class cabin of Qantas's A380 super-jumbos looks astonishingly like the U.S.S. Enterprise in Star Trek - although you'll have to settle for earthly routes such as London to Sydney and Sydney to Los Angeles.

The interior, designed by Marc Newson includes LCD touch panels, leather seating, plants, sheepskin-covered full-length beds and more than 1,000 videos to choose from.

article-0-0F5198F700000578-681_634x422.jpg

The interior was designed by Marc Newson and includes leather seating, LCD touch panels, plants and sheepskin-covered beds

article-0-0F51A98900000578-981_634x423.jpg

The Marc Newson-designed interior is fully touchscreen controlled, and all passengers have access to more than 1,000 videos on an LCD flatscreen

article-0-0F51A98500000578-966_634x403.jpg

Naturally, all the beds are full length: there are just fourteen berths in the first class section of each A380

'At first glance, this may look like the interior of the USS Enterprise, but it's actually the first class cabin on a Qantas A380, complete with personal suites and centre socializing area,' writes TechEBlog this week.

The central area (pictured top) is provided for flyers to stretch their legs and sit down for a drink.

Each berth even has a dresser for storing clothes - naturally, pyjamas are provided.

There are just 14 berths in the whole cabin.

Flyers are provided with noise-cancelling headphones, and the touchscreen-controlled LCD panels in every berth give access to more than 1,000 different programmes.

article-2081284-0F51C03C00000578-824_634x320.jpg

The first class cabin of Qantas's A380 super-jumbos looks astonishingly like the U.S.S. Enterprise in Star Trek - although you'll have to settle for earthly routes such as London to Sydney and Sydney to Los Angeles

article-0-0F51417300000578-784_634x358.jpg

Each berth is equipped with a touchscreen-controlled LCD panel offering more than 1,000 different shows on demand"

Fonte: http://www.dailymail...-Star-Trek.html

Beam me upgrade! First class on Airbus A380 looks like Starship Enterprise

The first class cabin of Qantas's A380 super-jumbos looks astonishingly like the U.S.S. Enterprise in Star Trek - although you'll have to settle for earthly routes such as London to Sydney and Sydney to Los Angeles.

The interior, designed by Marc Newson includes LCD touch panels, leather seating, plants, sheepskin-covered full-length beds and more than 1,000 videos to choose from.

article-0-0F5198F700000578-681_634x422.jpg

The interior was designed by Marc Newson and includes leather seating, LCD touch panels, plants and sheepskin-covered beds

article-0-0F51A98900000578-981_634x423.jpg

The Marc Newson-designed interior is fully touchscreen controlled, and all passengers have access to more than 1,000 videos on an LCD flatscreen

article-0-0F51A98500000578-966_634x403.jpg

Naturally, all the beds are full length: there are just fourteen berths in the first class section of each A380

'At first glance, this may look like the interior of the USS Enterprise, but it's actually the first class cabin on a Qantas A380, complete with personal suites and centre socializing area,' writes TechEBlog this week.

The central area (pictured top) is provided for flyers to stretch their legs and sit down for a drink.

Each berth even has a dresser for storing clothes - naturally, pyjamas are provided.

There are just 14 berths in the whole cabin.

Flyers are provided with noise-cancelling headphones, and the touchscreen-controlled LCD panels in every berth give access to more than 1,000 different programmes.

article-2081284-0F51C03C00000578-824_634x320.jpg

The first class cabin of Qantas's A380 super-jumbos looks astonishingly like the U.S.S. Enterprise in Star Trek - although you'll have to settle for earthly routes such as London to Sydney and Sydney to Los Angeles

article-0-0F51417300000578-784_634x358.jpg

Each berth is equipped with a touchscreen-controlled LCD panel offering more than 1,000 different shows on demand.

Poderiam colocar nos 747-400ER também, né?

eu não entendo isso...e se a pessoa estiver viajando com a esposa? tem que ir os dois separados?

acho muito mais interessante a configuração 1-2-1 que a maioria usa e que possibilita a viagem a dois.

Que sonho viajar nessa primeira classe! Uma curiosidade: viajar literalmente deitado numa cama não infringe regras de segurança? Há cinto de segurança para o passageiro nessa posição?!!

[CFO de uma companhia americana qualquer on]

Meu Deus, que desperdício de dinheiro, área social para quê?! Temos LCD com AVOD para socializar. Este espaço perdido equivale a perda de mais de U$$ 5 mil em receitas por vôo ou milhões em décadas! Vai falir logo!!

[CFO de uma companhia americana qualquer off]

Parabéns a Qantas pela Primeira Classe, pela primeira vez eu vejo um A380 bem utilizado em seu interior e até lembra as campanhas da Airbus promovia para este avião.

Estou ansioso para ver como será o A380 da Virgin.

Meu Deus, que desperdício de dinheiro, área social para quê?! Temos LCD com AVOD para socializar. Este espaço perdido equivale a perda de mais de U$$ 5 mil em receitas por vôo ou milhões em décadas! Vai falir logo!!

Parabéns a Qantas pela Primeira Classe, pela primeira vez eu vejo um A380 bem utilizado em seu interior e até lembra as campanhas da Airbus promovia para este avião.

Eu esperava muito pelos A380 da Virgin, mas pelo jeito, acho que não vai ser tudo aquilo que anunciaram ou que imaginamos.

• 2 weeks later...

realmente magnífica! fico até sem palavras então só me rsta parabenizar também!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

Saiba os termos, regras e políticas de privacidade